Už zase dře! Vicemistryně Evropy Rosolová se po šestinedělí vrátila k pohybu

Lifestyle
Lifestyle
1 Minuta čtení
1 Minuta čtení

V těhotenství aktivní pohyb vypustila a říkala: „Užívám si nicnedělání, mé tělo potřebuje po těch letech odpočinek." Teď už se ale Denisa Rosolová, někdejší vicemistryně Evropy na 400 metrů překážek či halová evropská šampionka na čtvrtce, pomalu vrací k pohybu.

Kdy jste se začala hýbat?
S prvním pohybem jsem začala na konci šestinedělí. Byl to desetiminutový klus ve vážně hodně vlažném tempu a já myslela, ze padnu. (smích) Další týden jsem si dala 25 minut a už to bylo lepší, ale pořad žádný zázrak. Od té doby jsem běhat nebyla. Není tolik času.

A kromě běhání? Zvládáte jinou aktivitu?
Začala jsem chodit do fitka, kde se mi věnuje trenér na hluboký stabilizační systém a taky občas zavítám má bodytec, vypotit se.

#embedded:https://www.instagram.com/p/Bkmla21l3uW/?hl=cs&taken-by=denisarosolova/#

Už se vaše kondička lepší?
Kondička se asi lepší, ale pořád to není vidět a to mě štve.(smích) Člověk je celý život na něco zvyklý a teď tohle. Jen vtipkuju, jsem vděčná za malou. Bude stát trochu dřiny, abych se cítila spokojeně sama se sebou. Vím, že nebudu ve formě jako předtím, ale ráda bych, aby se to všude netřepalo.

K vrcholové atletice už se vracet nechcete. Co tedy zvolíte za sportovní aktivitu?
Chtěla bych hlavně posilovat. Fitko mě bavilo i v atletické době a myslím si, ze posilovna děla pěkná těla. Asi přidám i inline, beach, a pak uvidíme, co se vyskytne. I když nemám ráda kolo, s malou bych jezdit chtěla.

Zvládáte své sportovní kempy pro děti?
Zatím ano, nemohla jsem snad chtít hodnější dítě. Navíc na druhém kempu v Čelákovicích mi pomáhala maminka a to je úplně nejlepší. Ve Slaném jsem odpoledne odvážela malou domu Adamovi (partner a desetibojař Adam Sebastian Helcelet), aby si ji taky užil. Vše krásné zvládal.

Máte nějaký tip pro maminky, jak se sportem po porodu začít?
Hlavně pomalu, tělo se přece jen vzpamatovává. Řídit se vlastními pocity, a myslím si, že nejdůležitější je pořádně zpevnit střed těla a pánevní dno. To nám dalo zabrat.

líbil se ti článek?