Hybná síla olympijských myšlenek

Propojovat různorodé společenské skupiny, zlepšovat kvalitu života všech lidí, umožnit jim bořit a posouvat hranice. A zároveň podporovat udržitelnost. To jsou cíle, které propojují společnost Toyota a celosvětové olympijské hnutí.

„Filozofie značky Toyota se v mnohém shoduje s duchem olympijských her, a to jak ve smyslu pro fair play, tak v neustálé touze po zdokonalování. Mobilita v duchu Toyoty už dnes přesahuje svět aut a pomáhá lidem po celém světě překonávat výzvy nebo i případná postižení,“ řekl Martin Peleška, ředitel Toyota Central Europe-Czech.

Toyota se stala generálním partnerem Českého olympijského výboru od roku 2019. Spolupráce navazuje na globální partnerství společnosti Toyota a Mezinárodního olympijského výboru. Toyota v rámci své filozofie spolupracuje také s paralympijským hnutím a na mezinárodní úrovni je partnerem olympijských a paralympijských her až do roku 2024.

Osobní i užitkové vozy světové značky číslo 1 ve svém oboru má Český olympijský výbor k dispozici i v rámci jednotlivých projektů, které podporují sportování dětí a široké veřejnosti, jako jsou Olympiáda dětí a mládeže, Sazka Olympijský víceboj nebo Olympijské festivaly.

Toyota je partnerem řady českých sportovních hvězd a zároveň z její spolupráce s ČOV vzešel projekt Auto pro sport. „Jeho účelem je zejména zajistit dopravu všem sportovním oddílům a klubům i na té nejnižší úrovni a přispět k renesanci sportu dětí, mládeže a dospělých v České republice,“ uvedl Martin Peleška.

Předseda ČOV Jiří Kejval dodal: „V tom vidím jednu z největších výhod tohoto partnerství. Pronájem dodávky za výhodných podmínek je unikátní možností pro sportovní prostředí, jak zajistit mobilitu svých závodníků a materiálu. Komerční pronájem aut je častokrát pro jednotlivé svazy či sportovní kluby a oddíly nedosažitelný.“

Toyota - ukázky spolupráce