Personální změny v Českém olympijském výboru

Personální změny v Českém olympijském výboru

Tiskové zprávy
Tiskové zprávy
1 Minuta čtení
1 Minuta čtení

Český olympijský výbor bude mít od 1. května 2014 nového marketingového ředitele. Stane se jím Marek Tesař, který se v oboru pohybuje od roku 1995 a posledních třináct let působil ve vedoucích pozicích české centrály skupiny Ogilvy. Stává se zároveň ředitelem a členem představenstva České olympijské, oficiální marketingové agentury ČOV. Alena Kindová, dosavadní ředitelka ČO, přechází na pozici tajemnice ČOV.

S ČOV Tesař spolupracoval na několika úspěšných akcích, naposledy se podílel na únorovém Olympijském parku Soči – Letná.

Jako managing director Mather Activation – nyní Geometry Global – se zabýval sportovním marketingem u řady projektů jako lyžařská Jizerská 50, veslařské Primátorky nebo běžecký seriál RunTour.

Ředitelka České olympijské Alena Kindová po čtrnácti letech přechází na post tajemnice Českého olympijského výboru a bude zodpovědná například za ochranu olympijské symboliky nebo projekty přesahující sportovní oblast (umění, CSR apod.). Kindová byla také osmkrát ředitelkou projektu Českých domů od olympiády v Sydney do letošních her v ruském Soči.

„Alena řídila mimořádně úspěšné projekty Českého domu v Londýně a Olympijského parku Soči – Letná. Své zkušenosti a erudici nyní zúročí na pozici tajemnice, kde bude rozvíjet nové produkty a aktivity Českého olympijského výboru,“ řekl předseda ČOV Jiří Kejval.

„Jsme rádi, že se nám podařilo do našeho týmu získat Marka Tesaře. Je v současnosti nejrespektovanější osobností ve sportovním marketingu. Jestliže chceme zlepšit pozici sportu, musíme pracovat s těmi nejlepšími,“ dodal.

líbil se ti článek?