Český olympijský výbor získal prestižní marketingové ocenění za projekt CZECHTEAM.TV

ČOV
ČOV
2 Minuty čtení
2 Minuty čtení

Miliony zhlédnutí videí během olympijských her v Tokiu 2020 a Pekingu 2022 a spokojení fanoušci, sportovci i partneři. To je ve zkratce projekt Českého olympijského výboru CZECHTEAM.TV, který nyní dostal prestižní marketingové ocenění EFFIE v kategorii Business Transformation s titulem - Nový zdroj příjmů pro Český olympijský výbor.

Název soutěže EFFIE je ve zkratka anglického slova effectiveness. Efektivita je tedy tím nejdůležitějším prvkem při rozhodování poroty, komu bude uděleno toto prestižní marketingová ocenění.

„Stříbrné EFFIE si velmi vážíme, protože to je v oboru marketingu velmi uznávaná cena. Má přísná pravidla a v porotě sedí přední tváře komunikačního byznysu. Už jen shortlist je velké uznání. Pro celý náš tým je to obrovská satisfakce za odvedenou práci, srovnání se mimo sportovní bublinu a také motivace do další práce, protože chceme mířit na zlato,“ řekl Václav Blahout, konzultant digitálního marketingu ČOV.

MARKÉTA DAVIDOVÁ | Osobitá skandinávská povaha s vírou v jednorožce
(04:55)

Projektem CZECHTEAM.TV vytvořil Český olympijský výbor platformu s video obsahem a dokázal oslovit partnery, kterým nabídnul reklamní prostor a vytvořit tak systém, který zaujal i další národní olympijské výbory.

Dvanáct národních olympijských výborů o tento projekt jeví zájem a chtějí ho implementovat pro následující olympijské hry v Paříži 2024.

„Dokázali jsme změnit přístup k zaběhlému modelu financování sportu formou sponzoringu a CSR a vytvořili novou příležitost - mediální prostor na platformě czechteam.tv. Ve spolupráci se silnými partnery mediálním domem Czech News Center a agenturami GroupM a WaveMaker jsme nabídli fanouškům stovky hodin obsahu a partnerům atraktivní reklamní prostor s vysokou mírou zapojení. Dvanáct národních olympijských výborů o tento projekt nyní jeví zájem a chtějí ho implementovat pro následující olympijské hry v Paříži 2024,“ prozradil Tomáš Houska, šéf digitální komunikace Českého olympijského výboru.

„Ocenění si velmi vážíme. Dlouho jsme hledali způsob, jak naše marketingové aktivity rozšířit a nabídnout partnerům alternativu k tradičním možnostem prezentace, které jsou u nás zaběhlé. CZECHTEAM.TV byla trefa do černého a máme radost, že kromě spokojených partnerů se nám podařilo oslovit obrovské množství nových fanoušků Českého olympijského týmu,“ dodal Zoran Bartek, ředitel marketingu Českého olympijského týmu.

Multimediální projekt CZECHTEAM.TV byl letos oceněn i na prvním ročníku Sport Alive Awards, kde získal 1. místo v kategorii Nejlepší sportovní obsah.

líbil se ti článek?