Společně tvoříme ty nejlepší příležitosti, které vedou k úspěchu

První příležitostí, kterou CPI Property Group s Českým olympijským týmem proměnilo ve velmi úspěšný projekt, byla Czech Team Fanzone. V obchodním centru Quadrio probíhalo před a v průběhu olympijských her v Riu 2016 například představení sportovní kolekce, fasování olympioniků, doprovodné akce, křest knihy – to vše bavilo fanoušky po 128 dní. Následná spolupráce na menších projektech dospěla k uzavření dlouhodobého partnerství a CPI Property Group se tak stává až do roku 2024 oficiálním partnerem Českého olympijského týmu.

Stejně jako sportovci se i CPI Property Group věnuje celé řadě disciplín a stará se o co nejlepší kondici svých budov. Spojení s Českým olympijským týmem odráží filozofii poskytovat prostor a zázemí nejen pro růst, ale také pro plnění nejrůznějších snů a dosahování úspěchů.

Sen si takto splnili čeští parkuroví jezdci, kteří se v roce 2020 nominovali na olympijské hry v Tokiu na závodech v Chuchle Arena Praha, která tvoří jeden ze základních pilířů spolupráce. Český olympijský tým zde představil nástupovou kolekci pro OH Tokio 2020 a olympionici si právě zde vyzvedávají kompletní sadu olympijského oblečení a další vybavení.Mezi základní hodnoty skupiny CPIPG, které vyznává také olympismus, patří fair play a dlouhodobá udržitelnost. „Jsme velmi hrdí, že můžeme podpořit nejen českou výpravu, ale také olympijskou filozofii a sport v Česku obecně. Jako firma se velmi intenzivně věnujeme udržitelnosti a budoucnosti, proto jsou nám hodnoty a témata Českého olympijského výboru velmi blízké. Pro skupinu CPI Property Group je navázání partnerství s Českým olympijským výborem velmi významným krokem. Podobné spolupráce si pečlivě vybíráme a věříme, že právě tato má obrovský smysl a přínos pro obě strany.“ řekl Zdeněk Havelka, výkonný ředitel CPI Property Group.

Samostatné partnerství navázala s Českým olympijským týmem také tři obchodní centra Olympia z portfolia skupiny CPI Property Group, a to v roli dodavatele.