Kampaň Silnější pro život zasáhla v České republice miliony lidí

Silnější pro život
Silnější pro život
1 Minuta čtení
1 Minuta čtení

Miliony lidí po celé České republice zasáhla v roce 2020 kampaň Silnější pro život. Český olympijský výbor se v ní snažil upozornit veřejnost na to, aby se v boji proti virovým onemocněním chránila zejména svou vlastní imunitou. Stála na pěti pilířích – pohybu, otužování, optimismu, dobrých vztazích a odpočinku. A třebaže úspěšná kampaň již skončila, její myšlenky jsou v dnešní pandemické době stále platné a Český olympijský výbor bude ve svých komunikačních strategiích i nadále dbát na zdravý životní styl.

Spoty Silnější pro život běžely v České televizi 130x a dosáhly celkového zhlédnutí 26 848 400. Napříč sociálními sítěmi vytvořil olympijský Media House 241 výstupů, které dosáhly na 12 milionů zhlédnutí. O kampani, která loni ovládla i srpnový žebříček AdParády Art Directors Clubu, bylo napsáno více než 100 článků ve všech českých tištěných médiích a webech. Za myšlenky se postavili věhlasní profesoři a lékaři Pavel Kolář, Pavel Pafko či Jan Pirk, kteří šli příkladem. Velké rozhovory s nimi a další videa jsou stále na Youtube Českého olympijského týmu.

„Byli jsme mile překvapení, že se nám podařilo vytvořit takové hnutí za posílení obranyschopnosti lidského organismu. Hybatel této myšlenky, profesor Pavel Kolář, to nazval resiliencí,“ řekla ředitelka marketingu Českého olympijského výboru Petra Šubrtová. „Jakmile jsme tuto myšlenku pustili na veřejnost, nabralo to ‘organický‘ spád. Potvrdili jsme si, že olympijské myšlenky mohou být relevantní i v nelehké době,“ doplnila.

Potvrdili jsme si, že olympijské myšlenky mohou být relevantní i v nelehké době.

Kampaň intenzivně podporovala mimo jiné také otužování a podílela se tak i na masivním nárůstu zájmu o tuto činnost. To potvrdil v médiích také šéf otužileckého klubu v Bráníku Tomáš Prokop. „Dostávali jsme zpětnou vazbu z otužileckých klubů, kterým jsme pomohli zpopularizovat otužování tak, že se jim hlásilo mnohem více lidí. Původní plán podržet kampaň do října 2020 jsme po zpětné vazbě a reakcích upravili a vraceli jsme se k pilířům i díky covidové situaci až do ledna letošního roku,“ řekla Šubrtová.

Silnější pro život díky otužování

Přestože toto téma je stále v české společnosti aktuální, ČOV se nyní bude už věnovat tématu blížících se olympijských her v Tokiu a Pekingu, podpoře návratu dětí a mládeže ke sportu a prezentaci České olympijské nadace.

líbil se ti článek?