
Mobilní aplikace ČOV získaly za Soči a Letnou tři medaile
Olympijské aplikace ocenila odborná porota letošního ročníku soutěže Mobilní aplikace roku. Aplikace ZOH 2014 vyhrála zlato a aplikace Letná 2014 bronz v kategorii Marketingová inspirace. Stříbro pak získala ZOH 2014 v kategorii Nejlepší UX aplikace roku, která hodnotí uživatelskou přívětivost.
ČOV se při ZOH v Soči rozhodl jít za fanoušky i do jejich mobilů a připravil aplikace ZOH 2014 a Letná 2014 pro tři nejpoužívanější mobilní platformy.
Aplikace ZOH 2014 sledovala veškeré olympijské dění v Soči. Kromě zpráv, statistik a televizního programu, nabízela i exkluzivní obsah. Texty a fotografie ze zákulisí Českého olympijského týmu, které se nikde jinde neobjevovaly.
Aplikace Letná 2014 provázela děním v Olympijském parku Soči – Letná 2014 a nabízela možnost vygenerovat si vstupenku zdarma.
„Digitální komunikace neustále nabírá na důležitosti. Potvrdil se nám obrovský zájem fanoušků o olympijské dění a Český olympijský tým. Poskytli jsme veřejnosti exkluzivní servis, navíc aktivovali partnerství s T-Mobilem a řešili jeho marketingové a obchodní potřeby,“ řekl marketingový ředitel ČOV Marek Tesař.
Od samého počátku dosahovaly olympijské aplikace průměrné hodnoty 10 000 stažení denně, přičemž rekord padl 8. února, kdy počet stažení aplikace ZOH 2014 přesáhl 23.000 a u Letné 2014 9.500. Celkově aplikace překonaly 300.000 stažení. V případě ZOH 2014 to bylo 217.419, v případě Letné 2014 83.386. Traffic aplikací činil desítky GB denně. Celkově serverová část přenesla 1,25 TB. Aplikace připravoval Český olympijský výbor společně s T-Mobile.
Dle dosažených počtů stažení byla aplikace ZOH 2014 nejúspěšnější českou eventovou aplikaci v historii. Hodnocení odevzdalo na Google Play 4154 uživatelů, z čehož drtivá většina udělila 5 či 4 hvězdy a celkový průměr byl 4,4 hvězdy z 5.