Fitness trénink s tenistkou Andreou Sestini Hlaváčkovou

Lifestyle
Lifestyle
1 Minuta čtení
1 Minuta čtení

Posilování, rozcvička nebo zahřátí těla. Fitness cvičení je vhodné jak pro sportovce všechno druhu při přípravě na výkon, tak i pro ty, kteří makají jen v posilovně. A co radí profíci? Nechte se inspirovat úspěšnou tenistkou Andreou Sestini Hlaváčkovou.

1) Rozcvička

Krok číslo jedna. Rozcvička musí být ve vašem tréninkovém plánu na prvním místě, jinak tělo nepodá takový výkon a svaly jsou ztuhlé.

2) S čím trénují tenisové hvězdy

Už jste někdy slyšeli o rezistenční gumě? Pokud ne, tak si tuhle šikovnou pomůcku rozhodně pořiďte. Je vhodná nejen pro tenisty.

3) Jak správně na shyby

Super univerzální cvik, který můžete trénovat v posilovně, venku nebo i doma na hrazdě. Tady je pár tipů od Andy.

4) Břišáky, sixpack, pekáč buchet

Svalnaté břicho je snem většiny z nás. Nejen proto, že to u moře na pláži dobře vypadá, při sportu je zpevněný střed těla nejdůležitější. Jak na to? Nechte si poradit od profesionálky.

5) Trénink na rychlost i reakci

Výbušnost, rychlost a reakce. Vlastnosti, které by neměly chybět žádnému sportovci. Více ve videu.

6) Tipy na rychlé nohy

Stačí jen žebřík, který si klidně můžete nakreslit na zem, a šup na to. Rychlé nohy jsou základem nejen na kurtu. Mrkněte, jak je trénuje Andrea.

7) Stretching

Protažení se – stejně důležitá součást tréninku jako rozcvička. Kvalitním stretchingem by měl skončit každý trénink. Nebojte se mu věnovat až třicet nebo čtyřicet minut.

Skvělé! O fitness tréninku už víte téměř vše a stačí jen začít. Mrkněte na Sport v okolí a najděte si nejbližší klub ještě dnes. Nezapomínejte, že je stále co se učit a kdykoliv můžete pokračovat s naší školou sportu.

líbil se ti článek?